Train Valley 2: Workshop Gems - Ruby Android
Nasza sieć kolejowa szybko się powiększa i niedługo będziemy już mieć ponad 2000 poziomów zrobionych przez Was. Wybraliśmy kilka najpopularniejszych w danym miesiącu i tygodniu poziomów, trochę je podrasowaliśmy i stworzyliśmy serię paczek „Train Valley 2 GEMs”. Przed Wami pierwsza z nich – Train Valley 2: Ruby.