Train Valley 2: Workshop Gems - Sapphire Android
Oyunumuzu geliştirmemize yardımcı olan bir sürü yaratıcı ve olağanüstü fikriniz var.
Demiryolu ağımız hızla büyüyor! Neredeyse 2000 topluluk eseri bölüme ulaştık. En çok oynanan haftalık ve aylık öne çıkan bölümlerden bazılarını seçtik, dengeledik, iyileştirdik ve "Train Valley 2 Cevherleri" adında paketler oluşturduk. Serinin üçüncü paketini sizlere sunmaktan gurur duyuyoruz, Train Valley 2: Sapphire.