Starter Pack Android
Masz dość reklam i nie możesz przejść na 5 gwiazdek? To już nie problem. Kup pakiet, aby pozbyć się reklam i otworzyć pełny pakiet poziomów gry głównej (wszystkie poziomy kampanii głównej, które są otwierane jeden po drugim, będą dostępne w dowolnej kolejności).