Starter Pack Android
Reklamlardan bıktınız ve 5 yıldız için geçemiyor musunuz? Artık sorun değil. Reklamlardan kurtulmak ve Ana Oyun seviyelerinin tam paketini açmak için paketi satın alın (tek tek açılan Ana Kampanyanın tüm seviyeleri herhangi bir sırayla kullanılabilir olacaktır).