Train Valley 2 - Editor's Bulletin
From the creators of the original Train Valley 2 campaign: 30 different levels to explore, drive your trains through and make prompt deliveries.
Editor's Bulletin is here to bring you up to speed with the latest developments in the competitive business of driving fast trains with expensive cargo across unpredictable, treacherous and somehow familiar landscapes. Make your way through 30 valleys, conquer terrain and solve construction puzzles, add new locomotives to your fleet and keep in mind that the clock is ticking on those 5-star objectives.