Train Valley 2 - Editor's Bulletin
Train Valley 2'nin hikâye modunun orijinal yapımcılarından keşfedilecek 30 yeni bölüm, trenlerini sür ve hızlı teslimatlar gerçekleştir.
Editör Dergisi; ne olacağı kestirilemeyen, tehlikeli, ve tuhaf şekilde tanıdık gelen arazilerde pahalı yükler taşıyan hızlı trenleri sürme sektöründeki en son gelişmeleri yakalamanı sağlayacak. 30 vadiden geç, araziye hükmet ve inşaat bulmacalarını çöz, filona yeni lokomotifler ekle ve 5 yıldızlı görevlerde sürenin ilerlediğini unutma.