Train Valley 2 - Myths & Rails
Myths And Rails unleashes the most bizarre and silly episodes of your railroad transportation company’s everyday schedule. Intergalactic trade agreements, alternate timelines, forgotten treasures and flying cars - timely deliveries are the key to success.
A fine-tuned railway network will always smooth things out no matter how peculiar your new assignment may be.
. Should you choo-choose to accept it, be prepared for the all-new campaign that includes 20 levels revealing the miraculous world of legends, myths, fiction and subjective reality.