Train Valley 2 - Patent Pending
Pojedź przez 20 pociągowych dolin w towarzystwie Działu Zamówień Pomysłów na Łamigłówki Logistyczne Flazm Interactive, gdzie oszczędności to nieznana koncepcja, a improwizowanie środków narracyjnych w trakcie przypadkowego odkrywania nowego smaku gumy balonowej bądź opracowywania nowego środka napędu są chlebem powszednim. Osiągnij wyższy poziom dostępu, aby otrzymać nowe lokomotywy, poznać ultranowoczesne stacje i rodzaje przemysłu oraz cele poziomów i odkryć nowe obiekty w edytorze poziomów.