Train Valley 2 - Patent Pending
Hiçbir masraftan kaçınılmayan ve yeni entrika cihazları uydururken bir yandan da sakız aromaları veya sevkiyat sistemi icat etmenin ofiste sıradan bir gün olduğu Flazm Interactive'in Dağıtım Bulmacası Fikir Talep Bölümü'nün himayesindeki 20 vadiden trenle geç. Yeni lokomotiflere erişim sağlamak için yetki seviyeni yükselt, son teknoloji istasyon ve sanayi türlerini deneyimle ve bölüm düzenleyicideki yepyeni görevleri keşfet.