Train Valley 2 -The Pandeia Project
Brought to you by our community member and renowned level designer Dracken - in cooperation with Flazm Interactive.
Follow the adventures of exploration craft Pandeia on its maiden flight from current dimension, through the Veil that shields ours from the next, and into the unknown. Deliver non-standard goods across surreal landscapes, scout new station types and acquire curious locomotive models, deal with grumpy deities and sentient spell-casting trees, explore wind powered cities and make pacts with fire breathing reptiles - your mission is to record, document and catalogue your findings. We wonder what will the next interdimensional jump bring...