Train Valley 2 -The Pandeia Project
Topluluğumuzun üyesi ve tanınan bölüm tasarımcısı olan Dracken tarafından, Flazm Interactive iş birliğiyle yapıldı.
Keşif aracı Pandeia'ya boyutumuzu bir sonraki boyuttan koruyan örtüyü geçerek bilinmeyene doğru yaptığı ilk yolculuğunda eşlik et. Gerçeküstü manzaraların arasında pek de standart olmayan ürünlerin teslimatını yap, yeni istasyon türlerini keşfet, ilgi çekici lokomotif modelleri elde et, huysuz varlıklarla ve büyü yapan bilinçli ağaçlarla uğraş, elektriğini rüzgârdan alan şehirlerde dolaş ve ateş püskürten sürüngenlerle anlaşmalar yap. Görevin bulduklarını kaydetmek, belgelemek ve listelemek. Bir sonraki boyutlar arası zıplama neler getirecek acaba?