Train Valley 2: Workshop Gems - Emerald
You are full of creativity and outstanding ideas that help us move forward with the game.
Our railway network is growing fast, and we are close to reaching 2000 community-made levels. We have picked some of the most played weekly and monthly featured levels, balanced and polished them, and created a series of packs called "Train Valley 2 GEMs". We are happy to present the second pack in the series – Train Valley 2: Emerald.