Train Valley 2: Workshop Gems - Emerald
Demiryolu ağımız hızla büyüyor! Neredeyse 2000 topluluk eseri bölüme ulaştık. En çok oynanan haftalık ve aylık öne çıkan bölümlerden bazılarını seçtik, dengeledik, iyileştirdik ve "Train Valley 2 Cevherleri" adında paketler oluşturduk. Serinin ikinci paketini sizlere gururla sunarız, Train Valley 2: Emerald.