Train Valley 2: Workshop Gems - Sapphire
Train Valley 2: Sapphire, farklı mekaniklerin ve tren çağlarının akıllıca bir araya getirilmesiyle oluşturulan 57 yeni bölüm içeriyor. Zorlayıcı görevlerin hepsini geçebilecek misin?
Demiryolu ağımız hızla büyüyor! Neredeyse 2000 topluluk eseri bölüme ulaştık. En çok oynanan haftalık ve aylık öne çıkan bölümlerden bazılarını seçtik, dengeledik, iyileştirdik ve "Train Valley 2 Cevherleri" adında paketler oluşturduk. Serinin üçüncü paketini sizlere sunmaktan gurur duyuyoruz, Train Valley 2: Sapphire.