Train Valley
Ödüllü, eleştirmenlerden tam not alan serinin ilk oyunu Train Valley, lojistik yapbozlar çözmeyi sevenler için biçilmiş kaftan.
Demiryollarını yöneterek ve tüneller, köprüler veya ne gerekiyorsa inşa ederek şehirleri birleştir.
Buharla çalışan ilk lokomotiflerden modern yüksek hızlı trenlere kadar birçok farklı trende 18 farklı vagon türünü kullanacak ve eski zamanlara ait yolcu vagonları, kapaklı ve sarnıçlı vagonlar, askeri amaçlı tanklar ve silah vagonlarıyla bile karşılaşacaksın!
Yeni hikâye modu haritalarına ek olarak Alman tarihinin mimarisini ve trenlerini barındıran Germany DLC'si de satın alınabilir!