Transistor
From the creators of Hades and Bastion, Transistor is a sci-fi themed action RPG that invites you to wield an extraordinary weapon of unknown origin as you fight through a stunning futuristic city.
Transistor seamlessly integrates thoughtful strategic planning into a fast-paced action experience, melding responsive gameplay and rich atmospheric storytelling. During the course of the adventure, you will piece together the Transistor's mysteries as you pursue its former owners.