Transistor
Hades ve Bastion'un yaratıcıları tarafından sunulan Transistor, çarpıcı fütüristik bir şehirde savaşırken, kökeni bilinmeyen olağanüstü bir silahı kullanmaya davet eden bilim kurgu temalı aksiyon RYO'dur.
Transistor, dikkatli şekilde stratejik planlamayı, hızlı aksiyon deneyimine, duyarlı oyun ve zengin atmosferli hikaye anlatıcılığı ile birleştirerek kusursuz şekilde bir araya getiriyor. Macera boyunca, eski sahiplerini yakalamaya çalışırken Transistor'un gizemli parçalarını bir araya getireceksin.