Transport Fever 2: Deluxe Upgrade Pack
The Deluxe Edition includes 3 exclusive scenarios across all landscape types to challenge your skills, 6 new and exclusive historical vehicles to play with, 3 surprising new animals for the three landscape types and 2 new in-game soundtracks.