Transport Fever 2: Deluxe Upgrade Pack
Deluxe Edition, becerilerini sınamak için tüm arazi türlerinde 3 özel senaryo, oynayabileceğin 6 yeni ve özel tarihi araç, üç arazi türü için 3 sürpriz yeni hayvan ve 2 yeni oyun içi müzik içerir.