Transport Fever 2: Early Supporter Pack
Grant your transport empire more style with exclusive skins for 5 vehicles: Lockheed Super Constellation, TGV Sud-Est, American GM Fishbowl, MAZ 103 and the Mercedes Benz eCitaro.