Transport Fever 2: Early Supporter Pack
5 araç için özel kaplamalarla ulaşım imparatorluğuna daha fazla tarz kat: Lockheed Super Constellation, TGV Sud-Est, GM Fishbowl, MAZ 103 ve Mercedes Benz eCitaro.