Trek to Yomi
Młody wojownik Hiroki przysięga swojemu umierającemu mistrzowi, że będzie bronił swego miasta i ukochanego ludu, przed wszelkimi zagrożeniami. W obliczu tragedii, wierny swemu przyrzeczeniu, samotny samuraj musi wyruszyć poza granice życia i śmierci, aby zmierzyć się z samym sobą i zdecydować o swej dalszej drodze.
Zapierające dech w piersiach ujęcia kamery i niepowtarzalny styl klasycznych filmów samurajskich zapewniają prawdziwie kinowe wrażenia w Trek to Yomi.
Przeżyj porywającą historię Hirokiego podczas jego upadku w walce z siłami zła oraz bohaterskiego powrotu, aby odpokutować złamaną obietnicę ochrony swego ludu.