Trepang2 - Official Soundtrack
Poczuj się jak prawdziwy twardziel, słuchając techno-rockowej/metalowej ścieżki dźwiękowej z Trepang2! Skomponowany przez Brandona McKagana, zawiera 58 utworów i prawie dwie godziny oryginalnej muzyki.