Trepang2 - Official Soundtrack
Trepang2'nin tekno-rock/metal müziklerini dinlerken en büyük baş belası gibi hissedin! Brandon McKagan'ın bestelediği bu albüm, neredeyse iki saatlik orijinal müzikle birlikte 58 parçadan oluşuyor.