Trepang2 - Bladekisser DLC
Strzelaj do wrogów i szlachtuj ich dzięki zawartości do pobrania w grze Trepang2 Bladekisser. Wyrusz na nowe misje na nowych obszarach i weź udział w bliskiej, brutalnej walce mieczem. Czy zasługujesz na to, by dzierżyć ostrze?