Trepang2 - Bladekisser DLC
Trepang2 Bladekisser DLC'si ile yoluna çıkan düşmanları vur, kes, doğra. Yeni bölgelerde yepyeni görevlere atıl ve kılıcınla vahşi yakın dövüşlere dal. Kılıcı kullanmaya layık mısın?