Trepang2 - Season Pass
Test your ultimate badass skills with the Trepang2 Survival Mode DLC. Unleash hell, and blast your way through hordes of enemies with the new survival combat simulator mode. Survive in style with additional weapon skins, throwables and more. How long will you last?