Trepang2 - Survival Mode
Sprawdź swoje umiejętności z dodatkiem DLC Trepang2 Survival Mode. Rozpętaj piekło i przedrzyj się przez hordy wrogów w nowym trybie symulatora walki o przetrwanie. Przetrwaj w wielkim stylu z nowymi skórkami broni, bronią do rzucania i nie tylko. Jak długo zdołasz wytrwać?