Trepang2 - Survival Mode
Cehennemi açığa çıkarın ve yeni hayatta kalma savaş simülatörü moduyla düşman sürülerini yok ederek yolunuzu açın. Ek silah görünümleri, fırlatılabilir öğeler ve daha fazlasıyla şık bir şekilde hayatta kalın. Ne kadar dayanacaksın?