Trials of Fire
Taktyczna gra roguelite z elementami karcianki. Wybierz 3 bohaterów i udaj się w podróż na postapokalityczne pustkowia. Bierz udział w starciach, w których elementy gry karcianej spotykają się z taktyką RPG. Rób postępy i zbieraj łupy, żeby spersonalizować swoje talie i stworzyć ekipę, która podejmie się każdego wyzwania!