Zdobądź natychmiastowy dostęp do Shopping Cart Fun Bike (motocykla Wózek sklepowy) i odkryj nowe, komiczne sposoby jazdy po trasach. Dostaniesz też wyjątkowy Premium Knight Outfit (strój Rycerza) dla swojego zawodnika. W pakiecie znajdziesz też 60 żołędzi do wydania w grze.