Yepyeni ve müthiş eğlenceli bir sürüş deneyimi sunan Alışveriş Arabası Motor ve Premium Şövalye Kıyafetine anında erişim kazan. Pakette ayrıca 60 Acorn oyun parası da bulunuyor.