Trials Rising
Poznaj naginające prawa fizyki wyścigi motocyklowe i spróbuj jazdy po bandzie w najnowszym wcieleniu serii Trials.
Zabierz przyjaciół na nowy, fantastyczny motorowy tandem i spróbujcie kierować nim we dwójkę.
Od własnego podwórka, po największe stadiony — pokonaj sieciowych przeciwników i zdobądź wielką sławę.
Stwórz i udostępnij wyjątkowe trasy w Track Central, wybierając spośród ponad 10 000 dostępnych elementów. Nieograniczone możliwości — niekończąca się zabawa.