Tribes of Midgard 1050 Platinum Coins
Use Tribes of Midgard's Platinum Coins in the in-game Shop for Cosmetic items like armor, pets, weapons and unique hair dyes. This pack will give you 1,000 Platinum Coins plus 50 bonus coins for a total of 1,050 coins.