Tribes of Midgard – 1050 Platinum Coins
Użyj Platinum Coins Tribes of Midgard w sklepie w grze, aby kupić przedmioty kosmetyczne takie jak zbroje, zwierzęta, broń czy unikalne barwniki do włosów. Pakiet zawiera 1000 Platinum Coins oraz dodatkowe 50, co łącznie daje aż 1050 Platinum Coins.