Tribes of Midgard 1.050 Platinum Coin
Zırh, evcil hayvan, silah ve özgün saç boyaları gibi Kozmetik içerikleri için Tribes of Midgard'ın Platinum Coin'lerini oyun içi Mağaza'da kullan. Bu Paket sana 1.000 Platinum Coin ve 50 bonus coin ile birlikte toplam 1.050 coin verecek.