Tribes of Midgard 2200 Platinum Coins
Use Tribes of Midgard's Platinum Coins in the in-game Shop for Cosmetic items like armor, pets, weapons and unique hair dyes. This pack will give you 2,000 Platinum Coins plus 200 bonus coins for a total of 2,200 coins.