Tribes of Midgard 2.200 Platinum Coin
Zırh, evcil hayvan, silah ve özgün saç boyaları gibi Kozmetik içerikleri için Tribes of Midgard'ın Platinum Coin'lerini oyun içi Mağaza'da kullan. Bu Paket sana 2.000 Platinum Coin ve 200 bonus coin ile birlikte toplam 2.200 coin verecek.