Tribes of Midgard 500 Platinum Coins
Platinum Coins are Tribes of Midgard's in-game currency that helps you to take on Ragnarök in style. Use this currency in the in-game Shop for Cosmetic items like armor, pets, weapons and unique hair dyes. This pack will give you 500 Platinum Coins.