Tribes of Midgard – 500 Platinum Coins
Platinum Coins to waluta gry Tribes of Midgard, która pozwoli Ci stawić czoła Ragnarökowi w świetnym stylu. Użyj waluty w sklepie w grze, aby kupić przedmioty kosmetyczne takie jak zbroje, zwierzęta, broń czy unikalne barwniki do włosów. Pakiet zawiera 500 Platinum Coins.