Tribes of Midgard - Deluxe Edition Contents
Adventure through Midgard with style and a pair of furry companions at your side. Dress to impress with the Lunar Valkyrie Cosmetic set - which includes a full set of armor, sword and shield. Never explore alone!
Adventure through Midgard with style and a pair of furry companions at your side. Dress to impress with the Lunar Valkyrie Cosmetic set - which includes a full set of armor, sword and shield. Never explore alone! Mániklo and Sóleyra will keep you company on your adventures to save the realm.