Zawartość Tribes of Midgard – Deluxe Edition
Przemierzaj Midgard w wielkim stylu i z parą futrzanych towarzyszy. Wystrój się z zestawem przedmiotów kosmetycznych Lunar Valkyrie, który zawiera pełen zestaw zbroi, miecz i tarczę. Nigdy nie podróżuj bez towarzyszy! Mániklo i Sóleyra dotrzymają Ci towarzystwa podczas misji ratowania krainy.