Tribes of Midgard - Deluxe Edition İçerikleri
Yanında bir çift tüylü yoldaşla tarzını konuşturarak Midgard'da maceraya atıl. Zırh, kılıç ve kalkandan oluşan tam bir seti içeren Lunar Valkyrie Cosmetic setiyle giyiminle herkesi etkile. Asla yalnız keşfetme!
Yanında bir çift tüylü yoldaşla tarzını konuşturarak Midgard'da maceraya atıl. Zırh, kılıç ve kalkandan oluşan tam bir seti içeren Lunar Valkyrie Cosmetic setiyle giyiminle herkesi etkile. Asla yalnız keşfetme! Mániklo ve Sóleyra, diyarı kurtarmak için çıktığın maceralarda sana eşlik edecek.