Tribes of Midgard Deluxe Edition
A vibrant blend of survival and action RPG for 1-10 players! Craft legendary items, grow your home base and embark on an epic journey through procedural realms to face towering creatures hel-bent on unleashing Ragnarök. Valhalla can wait, Einherjar!
Form a tribe with up to 10 players to defend your village from the relentless onslaught of deadly spirits and gigantic brutes Hel-bent on bringing on the end of the world in this game with a unique blend of action, survival, and roguelite elements.