Tribes of Midgard – Eira Cosmetic Set
Dress as if you've been preparing for Ragnarök your whole life. Unlock the Eira Cosmetic set, complete with a full armor set, hammer, and shield, and go into battle dressed like the famed Einherjar hero of legend.