Tribes of Midgard – Eira Cosmetic Set
Ubierz się tak, jak gdyby przygotowaniom do Ragnarök poświęcone było całe Twoje życie. Odblokuj zestaw przedmiotów kosmetycznych dla Eiry, zawierający kompletny pancerz, młot i tarczę, i rusz do boju w stroju słynnego, znanego z legendy bohatera Einherjar.