Trigon: Space Story
W Trigon: Space Story wcielasz się w kapitana statku kosmicznego. Modyfikuj swój statek, bierz udział w taktycznych bitwach i tęp kosmicznych piratów. Podczas swoich przygód odkryjesz największą tajemnicę galaktyki.