Trine 2: Complete Story
Trine 2: Complete Story to przepiękny, wielokrotnie nagradzany side-scroller łączący akcję, łamigłówki i elementy platformówki.
Wciel się w trzech bohaterów – czarodzieja Amadeusa, rycerza Pontiusa i złodziejkę Zoyę – i wyrusz z nimi na pełną niebezpieczeństw przygodę w fantastycznym świecie bajek, pełnym nieszczęśliwych księżniczek i nikczemnych goblinów. Czekają na ciebie niesamowite lokalizacje i bazujące na fizyce łamigłówki wykorzystujące ogień, wodę, grawitację i magię.