Trine 3: The Artifacts of Power
Trine 3: The Artifacts of Power er et 3D-platformspil med action, hovedbrud og eventyr.Heltene returnerer deres ekstraordinære evner til artefaktet Trine, og roder dermed med kræfter, de ikke forstår: Trine splintres, og en ældgammel troldmand slipper løs!
Vi anbefaler, at du har opdaterede grafikkortdrivere, og at du vælger en passende opløsning og opdateringshastighed i startprogrammet.