Trine 3: The Artifacts of Power
Trine 3: The Artifacts of Power ialah permainan pemplatform 3D aksi, teka-teki & pengembaraan.Hero memulangkan kuasa luar biasa mereka kepada Artifak bernama Trine, namun tindakan itu bangkitkan kuasa di luar jangkaan: Trine pecah, seorang ahli sihir purba terlepas!
Disyorkan kemas kini pemacu grafik anda dan pilih resolusi serta kadar segar semula yang sesuai dalam pelancar sebelum bermain.